16 de juny 2008

Ark Angel, d'Anthony Horowitz

M'arriba una desagradable olor de crispetes per la finestra del menjador, pudor que em transporta al cinema d'avui en dia, el qual sembla que sense crispetes no és res. Sóc víctima d'un episodi de memòria involuntària? Tant se val, és tard i vol ploure.

Estic aquí per a parlar d'Ark Angel, la sisena aventura del xavalito Bond, Alex Rider Bond, la criatura invencible parida per l'anglès Anthony Horowitz. No puc negar que un James Bond adolescent és l'arrissament del rínxol de les aventures d'espies juvenils. Jo hi estic enganxat i, finalment, m'he fet petar els sis primers volums de la sèrie. Imagineu un nen de 14 anys hipervalent, agent involuntari de l' MI6 britànic, carregat de gadgets inversemblants i involucrat en les més sorprenents aventures. Això és Alex Rider, un heroi adolescent que menys allitar-se amb femelles de torn (probablement per qüestions d'edat) fa tot allò que s'espera d'un Bond.

Publicada la setena novel.la i esperant la vuitena, (els anys no passen pel protagonista), els anglesos ja han fet la primera pel.lícula i han convertit el Horowitz en milionari. No us perdeu la pàgina web de la sèrie, on podeu fer-vos cinc cèntims de què estic parlant.
Com he llegit en alguna banda, és molt més guai llegir les aventures d'un espia adolescent que no pas les fantasies d'un mag adolescent...